01 May 2010

Scarlet Wonder

Omsider! Jeg har fått tak i en liten scarlet wonder! Jeg har ønsket meg en sånn siden vi flyttet hit, men de store buskene er helt horribelt dyre.
Men nå hadde de tatt inn et parti mindre planter av denne flotte rhododendroen, til kun 115 kroner, så jeg kjøpte en liten en. Lykken er stor!

Den er fantastisk vakker, og siden den vil ha litt halvskygge har den fått plass borte ved hekken i hjørnet med boden.
Til selskap får den løytnantshjerte, femøringer og en jeg ikke husker navnet på i farten. Jeg skal også plante noen løker der til høsten tenkte jeg.

Svigermor lovet meg at jeg kan forsyne meg litt av plantene på hytta, og min mor skulle spørre om hun kunne ta med noen blåstjerner, gullstjerner, snøklokker og tulipaner til meg. Det hadde vært knall!

1 comment:

Amanda said...

Väldigt vackert blomster!