25 May 2010

Hutter hutter

Det regner i alle fall ikke akkurat nå, jeg får kanskje være glad for det, men nå er det frysepinne i stedet.
Det er kjølig, nesten så jeg angrer på at jeg bytta til sommerdynene i senga vår.
Men det var ganske deilig å bytte på senga også. Ble litt ekstra sommer ved å pakke bort vinterdynene.

Jeg hadde tenkt å plante tomatene ut her i går, men det ble ikke noe av. Tror jeg venter til det er bittelitt varmere i lufta siden de ikke er herda for å stå ute. Til uka kan jeg sette dem ut litt på terassen på dagen og ta dem inn til kvelden, og så kan jeg plante dem ut til helgen eller i begynnelsen av neste uke.
Da kan jeg så agurken også :)

Utover det må jeg snart få ut fingern og få planta resten av plantene jeg fikk med meg fra hytta. De har masse jord og har fått en del vann både fra meg og fra regnet, men nå er det nok på tide å få dem i enda mer jord tror jeg. Skal prøve å få rensa bort litt av ugresset på dem bare.

2 comments:

CA Heaven said...

There are other ways to keep warm in bed, even it you have a thin blanket >:)))

Cold As Heaven

Unknown said...

Oh indeed there are ;) But once in a while on would like some sun too still!