02 May 2010

Sammenslåing av blogger

Jeg har for mange blogger fant jeg ut i går.
Jeg laget en egen for kattene og hunden, men det skjer ikke så mye spennende i hverdagen der så jeg fant til slutt ut at jeg slår sammen den og min egen slik jeg opprinnelig hadde. Så nå har jeg hentet inn alle inleggene der hit.
Resultatet er at noen av blogginleggene er svensk siden jeg blogget til stor del for en omplasseringskatt jeg hentet fra Söderhamn, men majoriteten blir vel på norsk uansett. Jeg er jo nordmann tross alt.

Gejsas blogg legges vel ned med tiden, siden hun ikke lever mer er det på tide å få en ny blogg for den nye hesten når han kommer. Men enn så lenge finnes Gejsa med meg også i bloggform. Jeg skal nok ikke slette den bloggen, tross alt er det masse minner der, men jeg skal bare slutte å blogge.

Min egen blogg er vel kanskje ikke så spennende som mange andre, jeg bryr meg lite om mote, sminke og slike saker for eksempel. Dermed synker kanskje trafikken til min blogg bare på det. Men jeg nekter å begynne å blogge om ting bare for å lokke lesere. Det er ikke særlig viktig for meg for å si det sånn.

Min blogg om kosthold lar jeg nok også være som den er. Jeg trives med å ha en skilt blogg for dette.

Nå skal jeg fundere litt på å lage meg min egen skin til bloggen, jeg skal sette meg ned og arbeide litt med et bilde jeg skal ha på toppen.

2 comments:

CA Heaven said...

OK, so that's what happened.

I was quite impressed of how fast you were writing yesterday ... >:)))

Cold As Heaven

Unknown said...

Hahaha no, I just added like some dozens entries from the other blog :D Had to delete a few doubles as well :) Allthough I do type fairly fast I still cant find that much time to blog that fast ;)