29 May 2010

Nå er man ren som snø

Vår betalingsanmerkning har gått ut for lenge siden, og vi har betalt hest og fått ordnet nytt lån for å refinansiere topplånet vi har med ublu rente kan man si.

I dag er planen å dra til Hudiksvall og titte litt på garderober og hattehyller, vi skal ha nye møbler til gangen nemlig. Jeg vil ha et garderobeskap med både skuffer, hyller og henge-plass, så jeg slipper ha samtlige jakker fremme, eller inne i boden vår. Det blir temmelig vanskelig å komme seg inn der når det henger vinterjakker overalt.

Vi skal også med tiden kjøpe maling og klikk-gulv, samt prøve å jage vinduer til å glasse inn verandaen med. Jeg har ingen planer om å kjøpe det brukt, himmel og hav for en kostnad det skulle bli men vi skal vel se om vi kan finne noe brukt i alle fall. Nå finnes jo pengene til det!

Jeg må nok også finne meg en gul rose, for jeg tror vinteren drepte den, så hard som den var. Jeg får kjøpe en som er mer tålelig rett og slett.

No comments: