29 May 2010

'Fynd'

Jeg hadde flaks i dag! Vi fikk tak i hattehylla i sort vi ville ha på kjelles, men ingen garderobeskap fra Jysk. Likevel var ikke turen til Jysk forgjeves selv om vi fikk dra hjem uten skapet vi skulle ha. Jeg hadde sett meg ut et allerede på Jysk, men det er for grunt for det vi skal ha det til og ingen av de andre passet eller var særlig fine. Men jeg dro likevel ikke tomhendt.

De hadde nemlig salg på noen små kister i tre og dokumentforvarere i sort! Jeg nappet med meg en liten og tre større av kistene, samt alt de hadde av små og større dokumentforvarere i sort. Jeg fikk med meg tre mindre og to større av de sorte, og har nå fått ryddet og organisert en hel del inne på biblioteket. Det ser mye bedre ut nå!

I kistene er det to av de større fulle av garn, de andre to ville min mann ha til sitt alter.

De sorte er fylt med blader og "småsaker", jeg må ha minst 4 til av de små. Jeg leker med tanken på en tur til Ikea i morgen formiddag så jeg kan få handlet meg et garderobeskap til gangen, og så skal jeg på jysk og se etter fler små sorte til blader. Har jeg flaks kan jeg få tak i det. Om jeg ikke får tak i 4 små skal jeg se etter tre stykker og kjøpe et par større også.

No comments: