05 November 2009

Tonfisk take 2

Tonfisk i dag med, men i dag gömde matte en bit i handen! Tanken var att locka hon att komma borttill och äta den biten från min hand :)

"Tonfisk! Mums!!"


"Mamma har sagt jag måste äta upp allt. Bäst att kolla under kanterna om där finns smulor kvar.. "


Men titta där fanns det en bit till! Tro om jag skall....
(och just då bestämte min hund sig för att börja gnälla och rusa runt utanför dörren så Saga smet inn under badrumshyllan........ >.< )


Men Victory ändå! Hon åt allt från min hand trots min galna vovve som gnälldrade, kven och sprang upp och ner för trappan i desperation över att hon inte fick va med inn på badrummet!

Så nu stänker min hand tonfisk så båda mina andra katter forsöker kliva på tangentbordet för at nosa och slicka!

2 comments:

Helena/Simson said...

Heja heja!!! =)
<3

Älskar att se framstegen!!! Hjärtat liten!!

Rita said...

^^ Det kändes så skönt, hon övervägde faktisk att äta ur min hand medans vi satt där mitt på golvet, men dumma Jewell började bråka så mycket så hon kyggade undan.. :/ menmen jag vann till slut!