15 November 2009

Stridsöxan begravat?

Att dom är kompisar kan kanske va att ta lite i. Men i dag mötte mig denna synen under bordet.
Jag såg hunden låg på en stol, och det låg en katt brevid. Celine trodde jag pga färgerna och att hunden låg på stolen brevid utan att katten bröd sig.

Bara det att Celine kom spankulerande inn, hälsade med ett "mrrow" och gick ut igjen.

O.O tänkte jag, kikade under bordet och..
Där låg lilltösen Saga och snarkade på en stol och hunden på den som var delvis utdragen brevid!

När jag knäppte bilden hadde hon vaknat för att hon märkte jag rörte på mig och nosade lite på hunden.
Nästa kort forsökte jag knäppa när dom lagt sig till ro igjen men då passade hon på att resa på sig mitt i en bild ;)

Även om dom inte än ligger i en hög och Saga är mistänksam mot Jewell, så värkar det som Saga inte ser hunden som et hot mer iaf!

Saga värkar i övrigt att ha lagt sin älsk på köksstolen nu :) Hon ligger gjärna här inne medans jag sitter vid bordet och skriver på datorn :)

2 comments:

Helena/Simson said...

Vad underbart att läsa!!! Heja tassarna!!

Rita said...

ja det är riktig kul att det har gått så snabbt :D man kanske inte skal se bort från att det kan bli knä-kisse av hon ändå?