01 January 2011

2011 gitt!

Da er vi over i 2011.

Gårsdagen var svært stille og rolig. Jeg holder meg edru i tilfelle jeg må hjelpe i stallen om noe skulle skje. Ti på tolv dro jeg derfor ned i stallen og var der for å se at alle dyrene var rolig. Vi spiste før det en særdeles god kalkun og en like utsøkt hjemmelaget sjokoladepudding med hjemmelaget vaniljesaus, som var forbausende lett å lage forøvrig. Det gjør jeg nok igjen!

Dagen i dag blir en typisk "dagen derpå" dag for alle tror jeg. Jeg har ikke sett en levende sjel utenfor vinduet foruten fuglene som koser seg med all maten jeg har der til dem. Min mann sto opp først ved ett-tiden i dag!

Jeg er nå ganske snart på vei ned til stallen for å kose meg med min lett oppstressede fjording, han var litt stresset i går ved midnatt, men ikke direkte redd og panisk heldigvis. Men jeg tenkte han skulle få løpe seg svett i dag i ridehuset.

Deretter kanskje jeg kaster meg over skrivingen igjen? Hva tror dere om det?


♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Tjingeling!

//Rita

No comments: