23 January 2011

Europe - Rock The Night (HD)



Her har dere mine barndoms helter.
Om The Monroes står for alt som er dårlig i min fortid, så er Europe den rake motsetningen.
Her har dere ungpikedrømmene på sitt beste, plakatforelskelse, tårer til ballader og dagdrømmer på bussen, hele pakka.

Jeg kjøpte lidenskaplig alle CDene som kom ut, klippet ut hvert eneste bilde og artikel jeg kom over og limte inn i kladdebøker, og var plakatforelska i Joey Tempest.
Jeg deltok i en konkurranse der man skulle svare på mange spørsmål om bandet, og hadde alt rett så jeg vant hovedprisen: En jakke med Europe Out of this world logo på. Jeg hadde den i årevis enda den var temmelig ubehagelig å gå med.

Jeg leste Sagaen om isfolket til Europe, jeg leste Hulebjørnens klan til Europe, jeg kunne alle sangene utenat.

Her for et par år siden ga de ut en DVD med musikkvideoer fra sine mest kjente låter. Jeg var tilbake i tenårene med hamrende hjerte og rødmende kinn med en gang. Og veien til Rita's hjerte?
Min mann kom ned og tittet over skulderen på meg og sa "jeg hadde glemt hvor kjekk Joey Tempest egentlig er".

Og der har dere det. :)

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Tjingeling!

//Rita