24 January 2011

samantha fox do ya do ya ( wanna please me)



Åh gjett om jeg husker denne skiva. En av de første LPene mamma kjøpte som mer eller mindre ble min og Lisbeth sin. Jeg husker ikke riktig om hun kjøpte den TIL oss eller om vi bare la vår elsk på den, men vi hadde den i alle fall på LP. Snakk om steinalder i disse teknologiske tider, men på den tiden var LP faktisk fortsatt store greier. Kasetter var like vanlige. Dere vet, steinalder og så videre.

Denne plata har jeg en del trivelige minner fra kan jeg si, ikke utenfor husets fire vegger kanskje men jeg likte musikken, og det var vel Samantha Fox som lokket meg ut på "ville veier" bort fra visesang i form av Finn Kalvik og Kim Larsen og Bellami. Jeg kan ikke helt huske musikksmaken min før Samantha, men jeg tror jeg hørte litt på alt mulig.

Nå i disse dager er jeg tilhenger av hardrock, metal, noe svart metal, noe pop og en del trance/psy-trance.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Tjingeling!

//Rita

2 comments:

CA Heaven said...

Samantha was hanging in every young boy's bedroom in the 1980s.

I support your swap to hard rock and metal, in particular black metal >:)

Cold As Heaven

Unknown said...

Hehe yeah, I listen mostly to hard rock and metal these days :) Most black metal is too "stressed out" in the guitars, I like the dead heavy guitars that fex Ozzy gives me in Soul Sucker from his new album Scream myself! :D
But every now and then I take a trip down memory lane. Who doesn't? :D