11 January 2011

Bare bittelitt gal

Jeg tror kanskje jeg er bare bittelittegranne gal jeg.

Jeg har nemlig allerede begynt å planlegge neste jula vår.
Hva da, tidlig? Hvorfor det?

Det er vel greit å tenke litt fremover.
Forrige jul var egentlig tenkt å feires med meg, min mann og min mamma med svigermor og svigerfar men en stygg influensa satte en stopper for våre planer der. Mamma er ikke frisk fra den enda nå mer enn en uke etter jula.

Men kommende jul tror jeg at vi skal bli her. For det første kan jeg ikke regne med å få fri to juler på rad, og for det andre hadde jeg veldig vondt etter kjøringa over på vinterføret. Så jeg tror rett og slett vi blir i Delsbo kommende jul. Så får vi se hvordan det blir med feiringa.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Tjingeling!

//Rita

2 comments:

CA Heaven said...

Just to remind you; it's significantly longer from New Year to Christmas than from Christmas to New Year >:D

Unknown said...

I have noticed :D