23 October 2012

Funderer på..

..Liten julegave til fuglene små! Kanskje denne kunne vært noe? De selger denne på granngården for 299 svenske kroner, ingen svimlende sum akkurat og definitivt langt mer dekorativt enn det jeg har nå!

Hva tror dere? Det er plass til tre frøstasjoner her, samt en ring og en fat-holder. Disse to vet jeg vel ikke heelt hva jeg skal gjøre med men jeg finner nok på noe.

Som jeg har det i dag har jeg en gjerdestaur slått ned i bakken, tre krokfester og en tverrarm, samt to skruer. Jeg henger fire frøstasjoner fra denne, samt en meisballholder. Jeg kanskje skal slanke ned litt? Jeg må pønske litt på hvordan jeg gjør dette, men jeg kan jo også henge peanøtt-stasjonen min et annet sted enn AKKURAT her.

Tro meg, dere blir blandt de første som får se hvordan det faktisk blir ;)

2 comments:

Fivrelden said...

Den var virkelig fin. Jeg synes du skal gå for den! :)

Unknown said...

En stemme for i det minste.. eller to med min! Tro om gubben går med på at det er majoriteten som bestemmer, eller om han blåser i det siden det ikke er over 500 spenn? ;)