10 October 2012

En annen skjønnhet

La meg presentere Mollie! :) Mollie er, tross størrelsen, fullvoksen, og er en jourkatt. Etter at Rossi reiste, spurte en venn av meg pent om jeg kunne ta til meg hennes lille pus på jour-hjem intil ubestemt tid, siden hun ikke kan være ute (livredd alle katter, og så liten at hun blir spist til frokost), samt at samboern er veldig allergisk. Og jeg stiller opp, under forutsettning at det går med de andre kattene i huset. I kveld kom hun til oss, og i en dag eller fler (vi ser an pusekatten) bor hun på vaskerom/badet nede for å aklimatisere seg. Litt fet i pelsen på ryggen, og litt tover fordi mammaen til veninda ikke har ork til å børste så mye som behøves, så jeg angrep noen tover i dag allerede og skal ta tak i resten ettersom. 








2 comments:

Cassandra said...

Purr purr så søt ei frøken. Heldigvis har Sokrates lagt seg på andre sida av bordet her, ellers hadde jeg vel hatt kattesikkel over hele pc-skjermen nå ;)

Unknown said...

Ja jeg vet, hun er en lekkerbit for de aller fleste guttepuser ^^