24 September 2012

Lekkert?

Eller ikke. Det dere ser på dette bildet er resultatet av Flytting Som Ikke Gikk Som Planlagt. Rettere sagt, Knall og fall nedover trapp. Skoene jeg hadde på meg ble usannsynlig glatte av regnet, og til slutt gikk det galt; Bena skle vekk under meg på vei ned trappa fordi jeg satte foten litt for langt ut på kanten, jeg ramlet skikkelig hardt ned,  hadde en tung koffert i høyrehånda og ikke noe rekkverk til venstre hånd,  jeg falt og slo skinka direkte på en trappekant , og akte i full fart nedover hele trappa mens tårespruten sto ut av øynene av smerten. Jeg lover det gjorde vondt! Jeg har ikke brukket noe heldigvis, og slo albuen litt også, men det dere ser over er det jeg har å vise opp per i dag. Og det er akkurat så svart som det ser ut! Lekre saker! Nå kan det vel bare gå oppover med dette her fra nå, ikke sant? ;)

1 comment:

Cassandra said...

Det må jo gå oppover for du hadde ikke videre lykke med å gå nedover. Ønsker deg god bedring og håper det ikke blir forverring av allmenntilstanden med sånne skader i tillegg.
Klem