02 January 2008

Round 2! *DING*

I dag var det andre og siste runde mellom oss og pusekatter. Innhandle markkur i pastaform, og hjem. Denne gangen kunne jeg nok ikke legge frem markkur og håndkle og SÅ hente Celine. Så denne gangen grabbet jeg pus, fredrik et håndkle og erfaringen fra forrige gang lot oss stramme håndkleet LITT hardere rundt halsen. Hun fikk ut både en og tre poter sist. :)

Snobbeline skjønte umiddelbart hva som skulle gjelde denne gangen og antok morsk mine umiddelbart. Så var det bare å trykke på, og dødelig fornærmet Snobbeline sprellet iherdig og syns "ÆSJ GRAND LUX!!"

Vi ble tilgitt ganske så mye kjappere denne gangen, hun fikk slippe opp og spiste med en gang en reke fra Fredrik sin hånd mens hun enda sto på kneet. Instant forgiveness. Ronja var like vrien som forrige gang og snorta nesten kattematen med kuren sin. Vel og merke etter at hun hadde mjævvet som en idiot og løpt som en skrulling rundt bena for å få en reke selv.

Mission acomplished!

1 comment:

Rolf said...

Søstra mi levnet igjen etter seg en mons som åt oss ut av huset. Jeg syklet på fergeleiet og fylte opp plastposer med kattefisk, og vi prøvde med flere makkekurer, med kun temporær effekt.
Det endte med at mitt moderlige opphav ble lei og fikk katta ekspedert til de evige jaktmarker:)