31 January 2008

Flytteprosjekt!

Vel, vi er godkjente som medlemmer i borettslaget :)
Så da går flyttelasset forhåpentligvis søndag 16 mars.

Lørdag er planen å kjøre over oss selv, katter, mat, PC og TV, samt en del klær, klappsenger og oppblåsbare senger og akkurat nok kjøkkensaker til at vi klarer oss et par dager.

Sjåfør på stor bil:
Jeg har spurt Mårten på jobben, han har førerkort til trailer, og dersom han ikke skal hente noen familiemedlemmer i norge akkurat den helgen stiller han opp som sjåfør. Da kan vi leie en LC lastebil 16 kubiker med hydraulisk løft bak. Burde få med oss en god del på det gitt.
Dersom han ikke kan kjøre leier jeg så stor kassebil jeg kan kjøre på B førerkort og en stor tilhenger, så kan en eller annen jeg stoler på kjøre min bil med henger på i tillegg. Akkurat der kan vi også fylle storbilen og kjøre et lass, tilbake og hente mer, med mindre mesteparten går inn da.


Bærefolk:
Linda, Tom Erik, Mimi, Tom Roger (tror jeg), Åke, Daniel, Trond er allerede stilt opp som bærefolk, Thomas og Kim skal spørres. Jeg har spurt Martin på jobben også, tolket det som han definitivt var villig. Der er det allerede 10 stykker om alle kan og vil. Jeg skal investere i to kassetraller fra Rusta (koster svimlende 200 kr stykke) og dermed kan en av karene ta tralle og særlig tunge ting, og jeg tar en tralle til flytteesker for da kan også jeg bære litt. Jeg skal spørre enda fler folk, men særlig mer enn 14 stykker tror jeg ikke vi burde ha.
Dersom det blir de nevnte 10 stk + meg og mårten må vi organisere kjøring.
I min bil går det 4 flytterumper +meg.
I flyttebilen går det minst en flytterumpe +sjåføren.
Dersom thomas er gem kjører han og 4 andre flytterumper i hans bil.
Det burde ta høyde for alle flytterumper.
Blir det enda fler flytterumper må vi i så fall kjøre i skytteltrafikk, alternativt om en flytterumpe til har bil så går det bra :)

Lørdagen skal jeg og mamma og fredrik male minst ett rom der ute. Micke og Tilla er spurt, de stiller gjerne opp, og jeg tenkte høre også med Linda og Tom Erik om de kan være med og klatte litt maling :)

Det er soverommet oppe som _skal_ males om, samt soverommet nede jeg gjerne vil ha malt om. Stua, gangen og gangen oppe er ikke like pressende, men jeg skal høre med micke hvor lang tid det tar.

No comments: