03 June 2010

Kristin og andre skriverier

Jeg skulle gjerne hatt fler korrekturlesere på boka min om Nona, men min mann er desverre noe treg på avtrekkeren. Sånn er det når man har en spillegal nerd av en mann som elsker å lese også, det er noen dussin spill og bøker som sloss om oppmerksomheten.

I mellomtiden har jeg børstet støvet av Kristin igjen, det hadde ikke samlet seg så mye denne gangen. Jeg publiserer den på kapittel1 siden det er så lett og smidig å linke dit til de som vil lese den. Det er desverre bare svensker der så der er det vanskelig å få korrekturhjelp, men de kan i det minste peke ut om det er brudd i den røde tråden og om jeg feiler miserabelt i hva jeg vil formidle om ikke annet.

Jeg er litt spent på hva det kan bli av dette, det må jeg innrømme. Den som skriver får se!

2 comments:

CA Heaven said...

What kind of book are you writing?

Cold As Heaven

Unknown said...

Nona is Fantasy, while Kristin is more realistic 'biografy' thingi :)