14 February 2010

Ferdig med kjøkkengardiner!

Ja da var gardinene ferdig.
Jeg har sydd dem nå, var møkk lei av julegardiner. Jeg hadde tenkt å sette på dem et grønt bånd på nederkantene, men det får jeg gjøre senere om jeg gjør det i det hele tatt.

Så langt har jeg brutt ensformigheten med de hvite og grønne silkebåndene fra bryllupet.
Jeg synes det ble riktig fint faktisk :)

Til lille vinduet sydde jeg bare en helt enkel liten kappe, og gjorde ikke noe fancy med den. Den skal bare være et suplement til store vinduet, det er vinduet ved kjøkkenbordet som er blikkfanget!

2 comments:

Amiechan said...

Avancerade gardiner! :) Gillar tvådelnignen av fönstret så du får plats till fler krukor med växter.

Unknown said...

Ja, det var planen, tvådeling av ett rätt högt fönster så jag kan ha blommor utan aldeles för mycket frossande :)

Tackar tackar! Dom är faktisk inte så värst avancerade, det är typ fyrkantiga kappor, fyrkantiga långa gardiner, jag bara fäste dom med häftnål för jag såg dom var aldeles på tok för långa så det blev inget fönster kvar, så ända valet var att antigen sy upp dom eller va lat och knyta upp dom med band :D