16 October 2006

Gi meg frihet!


Gi meg frihet!
Gi meg hvile!
Gi meg glede!

Gi meg disse gaver, og jeg er din!
Gi meg denne frihet og jeg skal elske deg!


Jeg skal vokte disse skatter
Jeg skal dyrke dem til rikdommer større enn jorden har sett
Jeg skal verne dem lik en mor verner sitt barn

Og jeg skal vokte og verne deg
Du min elskede elskede mann

For du er mitt alt
Min havn
Min glede
Mitt liv!

Som jeg elsker deg
Du høyest elskede av menn
Som jeg skatter deg som den gave du er
Som jeg verdsetter deg for alt du står for
Alt du gir meg
Alt du ofrer

Du er min karma!

Se! Jeg tenner et lys!

Dette lyset er min sjel og mitt hjerte
Jeg har voktet det og dyrket det for deg
Jeg vil det skal lyse for deg, varme deg
Lyse opp for deg når natten er mørk og kald
Nå gir jeg det til deg så du kan vokte det
Nå er det ditt!

No comments: