24 October 2006


Miiiiiiii-AO!

Det er sånn jeg er i dag. Føler for å klaske til alle sure ekle fæle sutrete klagede urimelige forhandlere.

BRÆJNN!!!

De ringer inn. De har et spørsmål. For eksempel om de kan få lov å skru som de vil inni en PC. Det er jo legitimt spørsmål det, og mye bedre de spør enn å bare gjøre. Det er helt greit at de spør. Men jeg har ikke myndighet til å gi slike tillatelser.

De aller fleste forhandlere sukker litt og sier nei nei, ikke noe å gjøre med det. Men noen ytterst få finner seg ikke i å bli avspist med regler og det går ut over meg. De blir irriterte for leverandørens stivsinnethet. Jeg kan forstå frustrasjonen, men det er jo fortsatt veldig lite jeg får gjort med det. Jeg er bare en stakkars liten telefonslave, og har ingenting jeg skulle sagt om reglene på hverken den ene eller den andre måten, jeg er bundet til å bare følge dem og ta i mot kjeft for det.

Sukk.

No comments: