10 June 2012

Resultatet!

Jeg rakk å bli ferdig før regnet satte inn! Litt våt ble jeg fordi jeg var oppe og hentet matjord første gang det høljet ned, men jeg dro frem min blå regnponcho og fikk ordnet resten av jorda også!

Her i tomrommet etter stokkrosene har jeg nå plantet ut persille og gressløk :)

Sånn ble resultatet! Jeg ble veldig fornøyd. Jeg må ha litt mer kantemetall bare, så jeg
får kantet opp alt sammen, men det blir veldig bra. Har fylt på litt matjord oppå leirejorda også men bare der jeg har kant. Så ikke helt behovet for å fylle bort til skråninga uten metallkanten faktisk.
 
Vi skal også ta bort hønsenettet på gjerdet nå snart, og høyttrykksvaske gjerdet. Etterpå skal vi olje det opp igjen! Blir nok sikkert bra, jeg og naboen skal samarbeide om det, så vi kjøper vel en stor bøtte olje hver tenker jeg. Skal vaske mellomveggen og olje der også, og så lurer jeg oå å sette noe hylle lengst opp eller noe som jeg kan sette blomsterkrukker på med sommerblomster. Eller bare noe pen hagepynt? 

No comments: