25 June 2012

Hagebombe!

Jeg gravde bort litt ugress og gress rundt foten på den ene rhododendroen min, samt litt langs kanten på hekken, og så passet jeg på å fotografere litt der det blomstrer!

Pastellakeleie. Det må være en av mine favoritter i hagen min! Jeg har rosa og blå. 

Nova Scotia Rhododendron som jeg fikk av Ole og Silje. Den er også svært pen, jeg liker Rhododendron godt (hvilket merkes på at jeg har intet mindr enn tre stykker? :D )

Blomsterbeddet langs gjerdet. Tenkte plante litt sommerblomster mellom de blomstene som står der. 

Den røde klatrerosa har satt en del fler blomsterknopper i år som den faktisk får sol...

Kurven på fremsiden med en del assorterte blomster. 

Denne har jeg flyttet noen hakk lenger bort, og den får klare seg med en grop i gresset :)

Nærbilde!

Natt og dag står rundt foten på klematisen, og de er virkelig vakre!

2 comments:

Anonymous said...

Så vackra blommor och fin blogg du har.
Kram/Rozie

Unknown said...

Tack Rozie :D