20 December 2010

Kalender 20 desember - Denne måneden

Ja, da skal jeg altså huske alt jeg har gjort denne måneden?
Jeg orker ikke gå i detaljer for da tror jeg dere blir lei av å lese så jeg holder det kort:

Kost med hest, hund og katter, samt make.
Laget julegaver og julegodter, bakt og handlet.
Hjulpet stallen med å sy børsteposer så alle rideskolehestene får en hver, og så har jeg sanert og vasket alt utstyr til hesten min pga ringorm-smitte i stallen.
Jeg har hostet og harket, krakset og flirt, sett film, hørt musikk, jobbet og sovet.

Og som avslutning på denne måneden skal jeg også ha årets avslutning og stille stund foran bloggen min, men før det kommer skal vi feire jul og det til gangs dessuten.
Jeg synes vel i grunnen det får holde? :)

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Tjingeling!

//Rita

No comments: