12 October 2008

Jeg skal bli livstids diktator

Det har vi bestemt på fibrosiden. Jeg passer tydeligvis som en diktator. Jeg skal nemlig ordne opp med:

  1. All dyremishandling.
  2. Dumme mennesker som kommer med kommentarer om vekt og mote
  3. Dumme mennesker
  4. For lang arbeidstid, det holder da lenge med en dag i uka med et par timer, ikke sant?
  5. At all god mat er den feil'e maten.
  6. Dumme mennesker
  7. Försäkringskassan
  8. Regjeringen
  9. Dumme leger
  10. Og det var noen punker jeg hadde glemt....
Ja det er kanskje et par punkter til også.
Men jeg var vist en bra kandidat. Så da så!

Og hva vil jeg oppnå?
Mer sjokolade til folket! Og gag. Men da kommer jeg vel til å være så opptatt med alt dette at jeg ikke har tid til å være verd for fibrosajten?

Og egentlig er vel alt bare tøys, men vi må da få ha litt morro?

No comments: