13 October 2008

Av og til er alt bare så rart

Jeg får hest opp til meg om ikke mange uker.
Det kjennes kjemperart. Hun er som natt og dag fra Nikita.

Jeg har sittet og sett på bilder av min elskling. Jeg savner henne fortsatt, og å hente frem hennes hestesaker var veldig vondt.

Men de går i arv til en annen liten frøken som er frisk og sterk.

Vi kanskje får mange år sammen, du og jeg?

Jeg håper i alle fall det. At oppturen vi har opplevd siden i fjor ikke stopper her med totalkræsj og en hest som .. bare forsvinner.

Jeg håper den fortsetter denne oppturen.

Når det kommer til jobb har jeg jo begynt på nye avdelingen den 1 september, og er tydeligvis en stigende stjerne innen kundesupporten. Jeg gjør det visst ganske bra.

Når det kommer til fagforeninga har jeg fått enda noen mer tillitsverv nå, i tillegg til å være sekretær er jeg da også MBL ombud og skal snakke med ledelsen i firmaet pretty much på daglig basis for å få informasjon om hva som skjer i firmaet. Dette kan bli spennende!

Men merra er i grunnen mest spennende av alt!

No comments: