07 June 2007

Litt oppussing



Jeg har hatt litt oppussing på bloggen min.
Kjente det var litt på tide med fornyelser på ALLE fronter. Websiden neste!

Vi var på jobbintervju i Stockholm helgen som var. Jeg tror det gikk bra. Nå får vi bare krysse fingrene for at det fortsetter å gå vår vei!

Ellers har sommeren endelig kommet, med alle for og bakdeler. Det er _VARMT_

Og jeg sitter da på jobben og burde eeeegentlig jobbe..
Back to the coalmine!

***
Or not.

Jeg satt og leste en kompis sin blogg nå. Tanken slår meg at jeg har et så problemfritt forhold til min mann på mange områder. Vi krangler vel aldri om husarbeidet. Vi er begge enige om å trygge kattene våre. Vi prater sammen. Min mann titter innom bloggen min på daglig basis for å se mine tanker (og ja min kjære, visse ting er så mye lettere å skrive her enn å si ansikt til ansikt, uansett hvor trygg man er på hverandre, man får tid til å tenke grundig gjennom formuleringen! :D) og er det noe så snakker vi sammen.

Klart vi har våre krangler, men jeg kan ikke si vi har hatt mange krangler av den sorten som fører til å være oppe hele natten og hele forholdet rystes i sitt fundament. Jeg kan på strak arm huske TO. på snart 6 år..

>_<

Det ER seks år! NÅ kom jeg på at vi hadde 6års dag i går!!! HJELP for en hukommelse jeg har på sånt!
*drite i resten av refleksjonene og kaste seg rundt for å planlegge kosekveld*

No comments: