19 November 2006

xmas presents 4 teh win!


Dette er det julegodteret vi har brukt tiden under hele oktober og november på å lage! Ok, noe er kjøpt da ;) men mesteparten har vi laget selv! Vi har også malt på krukker og slikt, men DE får dere ikke se tenk! Noen av dere der ute kanskje får en slik til jul?


1: Kjøpte karameller, we ran out of time, ok?

2: Hjemmelaget nammenam med peppermyntesmak!

3: Hjemmelageet nammenam med Rom-smak!

Ja vi har farget dem med kondittorfarge ;)




4: Hjemmelaget is-sjokolade!

5: Hjemmelaget nammenam med sitronsmak!

6: Hjemmelagede sjokoladerispuffer

Disse gleder jeg meg særlig til å spise. Dette er faktisk bare halvparten av sjokoladerispuffene vi laget! det var ikke PLASS til mer på bordet! o.O



7: Hjemmelagede Seigmen (firkanter, vi juksa) med Eplesmak!

8: Hjemmebakte ingefærnøtter.








9: Hjemmebakte vaniljedrømmer.

10: Bortekjøpte salte drops...

Det gule i hjørnet er hjemmelaget gele med appelsin/ananas smak!
Både vaniljedrømmer og ingefærnøtter har jeg igjen mer enn nok av gitt! Jeg trenger IKKE bake mer av dem til jul.





11: Dette er bortekjøpte karameller med assortert fruktsmak. Jeg hadde igjen fra haloween så de kunne vel brukes til noe fant jeg ut!









12: Dette er gele med Solbærsmak!











13: Dette er gele med Bringebær/fersken

14: Hjemmelagede Is-sjokolade, med nøtter denne gangen!





Kort sagt: Vi fikk nok godteri til alle involverte parter :) jeg har igjen min forrytter og min stalleier, men de får nesten vente litt. Først må jeg finne ut hvilken stall jeg står i når julen er her, og så må jeg finne ut hva forryttern ønsker seg ,)

Ellers er det småplukk igjen. Pakke inn julegaven til gutta og susse, pakke inn gaven til Tora og Knut, bestille gavene til Silje og Lisbeth, og ikke minst: Finne på noe til mannen og bestisen. Og det var vel det.
Jo en ting til! Bæssfar sin bursdag! Vel, jeg kan jo koke mer gløgg! :D

Åååå jeg gleder meg til juuuul!

No comments: