13 November 2006

Sjokolade!



Raptorian: snicker
me: mars
Raptorian: Twix

me: japp

Raptorian: kitkat

me: kex

Raptorian: smil

me: big cat

Raptorian: center

me: kvikklunch

Raptorian: melkesjokolade

me: kina

Raptorian: stratos

me: fruktnøtt

Raptorian: helnøtt

me: milkyway

Raptorian: kindersjokolade

me: melkerull

Raptorian: daim

me: krokanrull

Raptorian: *m&m's

me: smarties [wink]

Raptorian: *kremtopper

me: mokkabønner

Raptorian: fazer mint

me: after eight

Raptorian: non stop

me: dronning sjokolade

Raptorian: toblerone

me: trøffelsjokolade

Raptorian: karamell sjokolade

me: firkløver

Raptorian: kokesjokolade

me: maltesers

Raptorian: appelsinsjokolade

me: skittles
Raptorian: merci

Raptorian: bamsemums

me: galaxy

Raptorian: troika

me: hobby

Raptorian: crispo

me: marsipanbrød

Raptorian: bocca

me: sjokoladeegg fra anton berg[wink]

Raptorian: anton berg sjokolade

me: new guinea

Raptorian: new energy

me: cadbury milk

Raptorian: Prince Polo & Siesta

me: melkepletter

Raptorian: fortuna

me: Cote d'or!

Raptorian: Twist [grin]
me: Kong Haakons

***

We sertainly know our chockolate!

No comments: