16 November 2012

Noe jeg drømmer om til neste år

Og dette er innenfor rekkevidde :D

Denne koster fra 900 kroner og opp på byggmax. Jeg trodde de skulle være veldig mye dyrere! Med denne skulle jeg kunne sette en slik i taket for eksempel på kjøkkenet, og med litt finerplater på "gulvet" det oppe kan vi stappe opp en del saker. Det er ikke engang i nærheten av sånn takhøyde at det blir snakk om å lage noe oppholdsrom der, ikke engang en krypehems, men det er nok plass under taket oppå kjøkkenet at man kan skyve opp litt saker man bruker maks en gang om året eller så. Sånn som ekstrasengene våre, ekstra madrasser som ikke brukes i noen seng, soveposer, kofferter, alle blomsterkrukkene som ikke er i bruk for øyeblikket, og julepynt for eksempel! Nære å hente ned men ute av veien. Skulle være totalknall! Ekstra lagringsplass er aldri helt feil :)

Selve 'trappa' er ikke så ille i pris, men så behøver jeg hjelp for å få den på plass selvklart.

Vi har jo kryploft oppå soverommene også, men jeg er ikke sikker på om vi har et stort kryploft sammen med naboen eller om det er avdelt på midten. Om det er delt på midten kunne det være fristende å innrede roteloft der i stedet (større flate), men jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle få sjekka der. Tro om det er luke på utsiden så jeg kan krype opp og sjekke?

No comments: