17 June 2011

Inflyttingsfest i drivhuset!

I dag kjørte jeg inn jord i drivhuset, og plantet ut tomater, paprika og nye agurker der. Jeg kjøpte frø, så det blir sent før jeg får noen agurk tror jeg, men det får bare være. Jeg flytta over et par tre cherrytomater og en vanlig tomat også, så det ble god plass i kassene der ute.

Her ser dere resultatet!

Det er vel klart for å høste litt salat snart :)

Her ble det ganske god plass etter at jeg flytta flere av plantene inn i drivhuset.

Her er det tomat, cherrytomat og nyplanta agurker. Håper jeg får noen i år!

Her har vi paprikaen! Og den til venstre, som jeg var helt sikker på var en paprika, kan se ut som det er en tomat. Vi får bare vente og se hvilken det er, om det er vanlig eller sherrytomater!


♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Tjingeling!

//Rita

No comments: