10 March 2011

Ffffwoshj

Hva var det spør du deg?
Det var lyden av en uke som bare suste forbi her.

Jeg har vært syk. Syk og svak, og dårlig bak og så videre.
Forrige uke dundra en forkjølelse inn med ekspressfart og før helgen var jeg stemmeløs eller i beste fall hørtes ut som donald duck som hoster.

Denne uka har jeg vært hjemme hele uka, og nå er jeg i det minste tilbake til "Hørbar stemme" nivået.
Til mandagen er jeg nok tilbake i gamet igjen på jobben.
Desverre gleder jeg meg ikke særlig mye til å returnere, men jeg håper kampgløden og arbeidslysta kommer tilbake med trekkfuglene i det minste.

For tiden har jeg huggtannfetish og ser alle vampyrfilmer jeg snubler over. Jeg fant Castle Karnstein triologien bit for bit på youtube for eksempel og så dem.
Kanskje på tide å spandere på seg noen nye filmer etter hvert? :) Huggtenner lenge leve!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Tjingeling!

//Rita

No comments: