20 April 2010

At en så liten detalj kan gjøre en sånn stor forskjell?


Ser dere hva jeg har gjort, dere som har vært her?
Antagelig gjør dere det. Jeg flyttet rett og slett skohylla inn under hattehylla og gangen så veldig mye større ut med en gang!
Jeg benyttet anledningen til å henge opp en ny gardin også, og brukte en av de blå fra gamle gjesterommet.

I helgen har jeg fått gjort en hel del i hagen også, jeg har luket ordentlig, renset opp i keiserliljene, raket i hagen, sopet utenfor. Keiserliljene drev gresset og smøg seg innimellom , så jeg brukte en hel del tid på å dra bort gressrøtter og rense opp skikkelig. 3 keiserliljer ble plantet på forsiden også, men det nevnte jeg vel i forrige innlegg.

Denne lille krabaten fant jeg når jeg luket i det nye blomsterbedet på forsiden av huset!

2 comments:

CA Heaven said...

Looks very convenient; step into your shoes and grab your hat, ready to go >:)

Unknown said...

Yes, very much so :)