02 December 2009

Syk og svak..

og dårlig bak. Influensa eller knallhard forkjølelse, ett av to.
Og det når det er en uke igjen til vi skal til norge, og jeg har 98713298713 ting å gjøre.
Sukk. Verste timing ever.

Men jeg har klart å lage krumkaker i dag i alle fall, og det er bare et par ting som gjenstår i godtehaugen dette året så er jeg i havn. Har nougathjertene igjen, skal lage noen fler snøballer, og så skal jeg lage peppernøtter og sjakkruter å ha oppi tenkte jeg

Og så kanskje knekk da, det tar jo ikke så lang tid.

Min søster og hennes sambo kommer til jula i alle fall, og da er sjansen stor for at mamma også haker på sammen med Silje. Selv om søstern kjører sin bil, så kan de tre bytte på å kjøre de forskjellige bilene likevel, potensielt. Uansett er sjansen større :)

Jeg håper jo det beste.
Og baker ut fra at vi kanskje blir 6 stykker her.
Jeg skal bake litt kakemenn også, men det blir ikke en full oppskrift for da har jeg kakemenn til neste jul. Det får vel holde med en halv eller en kvart porsjon tenker jeg. Jeg kan vel bake en kvart nå og så en kvart litt senere kanskje?

Pepperkakedeig har jeg kjøpt ferdig. Jeg kjøpte økologisk fra butikken. Den er sikkert god tenker jeg.

No comments: