19 September 2007

"Velkommmen til teknisk support, du snakker med Rita"

Noen ganger er det veldig mange venner som trenger datasupport samtidig.

Spesielt ofte hender det at dette også er venner som sjeldent kontakter oss med mindre de har dataproblem.

Jada, Hild, vi babler masse utenom, jeg sikta IKKE til deg ;)

Men det er klart, vi tar gjerne på oss å hjelpe den nærmeste familien og våre beste venner med råd og tips.

Akkurat nå sitter min kjære mann hjemme og tester min lillesøsters PC.
Jeg trodde det var hovedkortet, men det kan vise seg at Rammen er mer i søkelyset nå gitt.

Og jeg skammer meg dypt! Jeg trodde og var helt overbevist om at jeg kjøpte en PC med 512 mb ram. Jeg trodde det, fordi jeg mener ærlig at 256 mb ram var for lite for å kjøre XP OG spill samtidig.

Og min stakkars søster, her har hun da tålmodig sittet og spilt Sims 2 på XP.. på en PC med 256 mb ram.....

Og jeg skal være nerd?!?

Vel, jeg gjør det godt igjen med å bestille 1 gig ram til henne. Bestilt og pakket og sendt alt faktisk. Så får vi se om ikke PCen får litt fart på seg likevel!

No comments: