16 September 2007

Littegranne støl ja!

Jeg var og red en kollegas araber i går. El Zan Than heter han, barnebarn av El Mokhtar. Sier kanskje ikke dere lesere så mye, men om jeg sier Den Svarte Hingsten- filmen, ikke serien, men filmen, så ringler det kanskje en bjelle. El Mokhtar var en av de to svarte hingstene som spilte Den Svarte Hingsten i den filmen. Så El Zan Than er en fin liten hest :)

Og skvetten og! Må være at han er 20 år gammel nå, men i går blåste det liten storm, og da var det meste litt mer skummelt enn normalt. Han hoppet litt hit og dit, og når vi passerte vandrehjemmet på vei hjem kom et skikkelig vindkast, så alle flagg smalt ekstra mye, en gren braste i bakken bak han OG et ekorn løp over veien foran han. Det ble litt i meste laget selv for en erfaren avslappet herremann på 20 år. Forståelig nok. Det ER et fluktdyr, høy alder eller ikke :)

Så hoftene fikk litt juling. Det får jeg betale for i dag. Likevel er jeg mindre støl i lår, mage, rygg og armer i forhold til det jeg forventet å være.

Vidre fikk jeg tatt meg sammen og rydda leiligheta ganske bra onsdagen. Det står tomesker på gjesterommet OG på verandaen, men i det minste ligger det ikke og flyter saker over hele leiligheten.

Skal ta meg sammen og rydde i klesskapet, for nå er det VELDIG mye klær jeg aldri bruker der. Skal kaste slitte bukser nå, og fjerne en del klær, kaste alt sammen.
Skal også få trua gubben til å være med på å bære litt tomesker ned i boden.
En dag må jeg gå over saker i boden også sukk...Det er nok mye der som kan kastes gitt.

Gubben fikk desverre ikke jobben på Opera Software. Så vi leter vidre. Må vel snart snakke med svigers der hjemme om den leiligheten. Hun som eier den ville vite før 1 oktober om vi skulle ha den eller ikke..

No comments: