18 September 2006

På bedringens vei

Jeg holder på å bli bedre nå :)

Hosten er ikke spesiellt ille, og i tillegg har jeg fått hostemedicin på resept.
Dette igjen gjør at ribbeinet får mye ro og fred og på 3 dager har det grodd mange ganger mer enn det gjorde hele forrige uke. Brista ribbeinet, eller jeg oppdaga det vel søndag forrige uke, og fram til fredagen hadde det grodd en viss del. Den delen hosta jeg opp igjen fredag, men da hadde jeg endelig fått den reseptbelagte hostemedisinen. På bare 2 dager hadde ribbeinet nådd samme stadie igjen som det brukte 6 dager på uten hostemedisin.

Fine odds :)

Så nå er det bedre enn noensinne. Jeg legger vekt på å hoste så forsiktig jeg kan, tar både cosylan og noskapin.

Men fy F så kvalm jeg blei fredagen! helt spyferdig! hadde tatt min tilmålte dose, 10 ml 3 ganger, og fytterakkern altså
men da var klokka blitt nærmere 11 på kvelden, så jeg gikk til sengs med et glass vann og god samvittighet og sovna som en stein.

Nikita og jeg har begynt å trene ordentlig igjen, etter 14 dager mer eller mindre uten trening pga forskjølelse og ribbensbrist. Har ikke ridd enda etter bristen og tenkte jeg skulle vente med det, men nå trener vi fra marka i alle fall.

Jobbe denne uka, ferie neste uke! *logre*
Det blir deilig! Gjett om det blir deilig.
Til neste uke skal jeg og Fredrik stikke avgårde til Hudiks. Rusle rundt, se på livet og kanskje kjøpe litt spill og sånt på BOA :)

*dum-de-dei*

No comments: