19 November 2011

Vinter på vei

Det hopper mellom et par plussgrader og noen minusgrader hver dag nå. Det underkjølte regnet vi ble lovet i går glimret med sitt fravær her i Delsbo i alle fall, og jeg gråter ikke akkurat over det. 

Juleforberedelsene går for fullt, og denne helgen skal jeg begynne med min berømmelige godtehaug. 
Jeg skal også lete litt etter adventslys! Jeg leker nemlig litt med tanken å ikke ha de vanlige høye tynne lila lysene bare (som jeg forøvrig har en pakke av enda), men å faktisk gjøre noe litt annerledes fra hva jeg alltid har gjort. Vi får se hvordan det blir! Neste helg er jo helga. 

Jeg skal også i dag hente frem adventspynten og gjøre alt klart til neste helg. Kjenner jeg meg selv rett kommer det nok opp også.. ;)

Jeg må rett og slett bare sette i gang med saker så jeg får blogge mer senere.
Snakkes dere!

No comments: