19 August 2011

Nå er det en stund siden

Jeg har hatt en drøyt tøff uke bak meg siden min fibromyalgi gikk helt av skaftet her forrige uke. Altså har jeg ikke tilbragt så mye tid foran PCen.

I forrige uke bestilte jeg også 20 brød fra lowcarbshop.se, og disse kom frem i går. Brød til frokost i dag! ❤
Jeg kan fortelle at de smakte akkurat like godt som jeg husket dem! Så nå er det 19 brød i frysern, og et i kjøleskapet. Et par skiver metter veldig mye skal jeg love deg, men jeg tror at jeg herfra og ut tar bare en skive til frokost, kanskje med egg på, og/eller en skvett yoghurt ved siden av.

Lowcarbshop har også den pastaen som jeg snakket om for noen inlegg siden, så man kan slå mange fluer i samme smekk og få både brød og pasta. Det finnes brødmikser å få kjøpt der, eller mel. Brødmiksen er dyr, mye dyrere enn brødene, rundt 79 kroner for en pakke, jeg aner ikke om det er to eller ett brød faktisk, men da blir det rundt regnet 0,5 gram karbiser per skive der. Det er 2,6 gram karbiser per skive i dette ferdige brødet jeg har kjøpt.

Uansett er det noe jeg kommer til å unne meg, da det gjør hverdagsfrokosten så mye enklere, og søndagsfrokost med egg og bacon til noe veldig luksuriøst!

Nå i helgen skal jeg prøve å få orden på det siste blomsterbeddet mitt også, og jeg tror jeg skal prøve på å komme videre også med rockarden min. Jeg må se hvor mye ryggen min orker rett og slett.
På gjenhør!
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Tjingeling!

//Rita

No comments: