04 October 2010

Når brøytepinnene kommer opp i vekantene vet man at nå er det helt bombesikkert høst.
Og de har nå kommet opp. Så da er det bare å planlegge skoing av hesten sin ut fra at det kan komme snø når som helst nå.

Det er spådd den kaldeste vinteren på 1000 år, det gjenstår å se om det blir noe av akkurat det, men det skader ikke å forberede seg på vinteren. Jeg har derfor sett meg ut noen riktig gode vintersko jeg vil ha til stallbruk, der jeg definitivt kommer til å fryse på tottelotter små.
Dette er scooterstøvler, gummi lengst ned, nubuck øverst, pelsfor og svindyre. Men på den andre siden har jeg nok sko i mange år om jeg kjøper dem.

Utover vinterens forberedelser har min avdeling på jobben blitt lagt ned og jeg er nå innlemmet i telefonavdelingen. Snakk om omstilling får man si, det er et konstant surr rundt meg av folk som prater i telefonen og jeg hadde hodepine før en halvtime hadde gått. Håper jeg venner meg til det fort..

No comments: