01 April 2008

Soverommet er ferdig tapetsert!

Nå mangler da bare noen ekstra møbler. Møbler som i hylle, et lite bord og en benk man kan stappe saker oppi, fekssommerdyner/ vinterdyner og sånt.

Men I alle fall ble jeg omsider ferdig i dag. Tross at jeg oppdaga når jeg skulle begynne i dag, at dama på Flugger i Hudiksvall hadde mixa og plukka 7 brune ruller og 3 grå, stikk motsatt av hva vi skulle ha. ingen kvittering i behold heller >.<

Og Flugger i Hudiksvall, makan til kundeservice, jeg ringte og sa jeg skulle komme inn, og prøve å finne kvitteringa, og de bare bytta uten noen spørsmål de, selv den ene rullen jeg hadde flekka bort plasten på! :D Uten kvittering og alt! Rita glad da :) De blanke linjene som får veggen til å se stripete ut er takket være blitsen, og faktisk ikke synlig med det blotte øyet, kanskje utenom i meget sterkt direkte sollys da, det er litt overflødig lim som er inntørka. Men nå er da altså soverommet ferdig, i morgen skal jeg henge opp litt bilder. Jeg skal pønske litt på "juleproblemet" vi fikk av Silme, (ref det enorme bildet som står mot veggen, i form av en bordplate på 60 kilo eller så ;D) her er det bare gipsvegger så jeg tør rett og slett ikke henge det opp. Derimot funderer jeg på å kjøpe en hodegavel til senga vår, en sånn som står på gulvet bak senga, og stille bildet oppå på noe vis. Og forankre det i veggen så det ikke ramler forover.
Men time will show :D

Svigermor har innhandlet de fine gardinene vi har oppe, og siden de var 3 meter lange og ble sydd opp vanker det nok putetrekk til noen pynteputer etterhvert! :D

No comments: