02 April 2008

Personlige ting som gjør ens soverom til ens eget

Ja, jeg fant da omsider alle poser med småting som Svigermor ga meg. Min manns mormor samler på små porselenspyntefigurer til settehylle, i hvit porselen med blå maling på. Jeg har da omsider fått kjøpt en stor settehylle, og den er nå fylt med mine stener, og disse porselens-sakene.
Her følger noen bilder :)


Fredriks morfar samlet på små pandaer, og disse har jeg også hentet frem. De fikk den lille settehylla, og ser ut som de fylte opp bra der. Jeg forflyttet tre små porselenpandaer med blå maling fra mormor-samlinga over dit da jeg syns pandaer passer best sammen :)

Vi har også fått opp et aldeles nydelig bilde en kompis av oss har tatt. Alexander har et bra øye for motiv, og dette bildet skrøt jeg så mye av at han rammet inn og ga oss i bryllupsgave. Jeg har savnet å våkne og se rett på dette treet så nå er det omsider oppe igjen.

Mamma har laget to drømmefangere til oss, og de har nå på nytt fått en plass på veggen.
Samme med en keramikkhatt som nå henger over den lille settehylla der pandaene står.

Smykkeskrin og slikt står midlertidig på en kommode :) Jeg planlegger to hyller på hver side av senga (vegghyller) til bamser og slikt som vi vil ha fremme. Venner ligger ikke i søplesekker eller esker!

I tillegg har jeg anskaffet en liten lampe til trappa vår, jeg tror den lyser opp akkurat passe til at vi ser trappetrinnene :)

No comments: