03 September 2009

Rekkverk in progress - Del 5.

Ferdig!



Nå mangler bare nett rundt :) Jeg må bygge en liten ramme på grinden. Det behøver jeg ikke så veldig kraftige saker til men jeg får stikke innom rudolfs på vei hjem fra jobben i morra og kjøpe en lekter eller noe. Bare så jeg kan feste nettet på selve grinden.

Langsiktig plan er å glasse inn hele saken, men det koster en del mer penger enn planker ;)

Selvklart må det også ryddes opp rundt her, men det kan jeg gjøre til helgen, og be om litt hjelp fra Fredrik til det også!

Noe annet litt gøy var at naboen hadde lille Tusse på 10 uker med seg over i hagen. Det var noen pene bilder å få fra det! Jewell var ordentlig nyskjerrig, men Tusse, som alle små guttunger, er litt villere enn frøken fin er vant til så hun måtte si i fra litt skarpt av og til når han ble for voldsom. Guttestreker er ikke helt hennes greie ;)





No comments: