03 September 2009

Alle dører er hvite!



Ytterdøra, nå helt hvit. Jeg ga karmen to strøk nytt hvitt også for den så veldig skitten ut mot det rene hvite på døra :)



Terassedøra ble nesten som ny med litt maling! Alle hakkene der er fortsatt i behold desverre, men i det minste ser den ren og hvit ut! Også her fikk karmen et strøk.




Og sist, boddøra. Her kom jeg på førsti dag at jeg skulle gi karmen også et strøk. Framsiden av karmen er hvit, men mot døra var det grått av en eller annen anleding. Der skinner det grått gjennom så jeg får gå over og kladde litt hvitt der i morgen også så det dekker ordentlig.

Naboen snekrer siste rest på rekkverket og holder på å lage grinden akkurat nå. Skal blogge bilder når jeg kommer hjem fra stallen, for da er han helt sikkert heeelt ferdig :D

No comments: