26 December 2007

Julegaveraidet over

Da var julaften overstått i år også :) Og gavedrysset var igjen temmelig rikt.

Av Fredrik sin tante Bjørg fikk vi et svart juletreformet stearinlys med tilhørende svart fat. Kjempefint.
Vi fikk penger av min kusine Trine, min tante Ann-Berit og av Fredrik sin farmor. Disse pengene tenkte vi å bruke på å kjøpe en vekkerklokke som vekker med "soloppgang" i stedet for alarm.
Vi fikk kjøleskapsmagneter av Kristian og Susanne, kjempefine var de, jeg får laptopstativ av Hild, samt at jeg fikk en harry potter bok. Mimi hadde sydd duk til meg og kjøpt noen kjempesøte nissefigurer. Fredrik fikk et slips av partynissen ;)
Fredrik fikk dessuten sykkel-lenke armbånd med hodeskalle på og et puslespill av sine foreldre, vi fikk en kalender med innskrevne bursdager (YES), en after eight og en engel av tante Wenche fra Fredrik sin side, en flaskeåpner i hjerteform der pengene går til gode saker, sminke fikk jeg av Tora og Knut, jeg fikk et sovesett og håndklær av Silje, Marius hadde malt et bilde til oss som var knallfint, "tempur"etterligning av en pute fikk vi av Marianne og Torbjørn, det er sånt memoryfoam inni, men det heter ikke tempur og da koster det en brøkdel ;) Vi fikk sånne anatomiske hodeputer (som allerede er i bruk, de er råherlige), og jeg skal kjøpe en helt flat pute i samme materiale til ryggen min også har jeg bestemt. Kristian, Susanne og Marius hadde kjøpt en stekepanne til oss, og Silje, Mamma, Lisbeth og far hadde kjøpt en stekepanne OG en Wok. Så nå kan vi arkivere begge de utslitte stekepanner og den slitne woken og ha helt nytt alt sammen! :D Vi fikk også elektrisk vekt av min familie, samt enorme badehåndklær av mammas kusine Bjørg. Så fikk jeg 2 harry potterbøker av min elskede, og av mamma fikk jeg en også, men jeg fikk en jeg alt hadde så den skal jeg bytte i nr 6. Da mangler bare bok nr 7 så har jeg alle! :D Av Ellinore fikk jeg et akvarellbilde som var helt fantastisk, vi fikk lysslokker og tenner av min tante Torill og hennes partner Bente, og en bok av Barbro.

Min mann fikk rattet sitt omsider og var lykkelig, samt en bok fra Pondus. Vi fikk noen julehefter og en pakke med kremtopper også :) og i forkant av julen fikk Fredrik noen 3fingrede hansker av pusene, samt vi kjøpte ipod til hverandre. En flott jul hadde vi!

Kristian ble storøyd av bilen. Marius innviet spillene, og Susanne var lykkelig over smykker og klær. Alle var glade for det de fikk! I det hele tatt var julaften en suksess!

God romjul på alle der ute!

No comments: