26 January 2007

BMW slang!

-Hei gutta skal vi rappe oss en liten BMW
Den har stådd her i en evighet og bare rusta ned
men under pansret er den sikkert sprek og fin som bare det
det er BMW-M merker her som tyder sterkt på det

men merkene var bare juks og bilen ganske vrang
og det gikk ikke etter planen på BMW-slang


-Bryt opp døra der så prøver jeg meg på den her
Åhei der tok vi begge, se så enkelt dette er
Nå skal den bare tjuvkobles, så racer vi avsted
Bryt opp tenningslåsen nå så fikser vi nok det

Men neiggu om det funka, de fikk gå med nesa lang
det er ikke enkelt når man skal på BMW-slang


-Men ikke om vi gir opp her, den bilen skal vi ha
Sett på ladern over natta, mon tro den starter da
Vi kommer att imorra med en bil og startkabla
For når vi får igang den går den sikkert jævli bra

Men ikke om den ville, de fikk gi opp enn en gang
Det er vrient verre når man skal på BMW-slang


-Nei vil den ikke starte får vi taue den ivei
Jeg lånte fatterns bil og jeg har slepetau med meg
Så sleng dem fast rundt støtfangern, og ikke vær så treig
Nå kan vel BMWen vi skal stæla være grei

Men bilen den var ikke til å rikke på engang
Sånn kan det bli når man skal gå på BMW-slang


-Nei vil den ikke skal den, hør det knaker, tror det går
Trøkk gassen helt i bånn så tror jeg BMWn er vår
Nei helvete den står i gir, det skal jeg fikse på
Forsøk igjen å slepe den, det burde funke nå

Men bilen står, for differensialen den sa pang
Sånn ødela de alt sitt håp om BMW-slang


Når hun som eide bilen skulle flytte den til slutt
var det meste som var inni både mosa og kaputt
Men batteri var lada og ga sentrallåsen futt
Den er låst igjen og står ifred, de ga visst opp til slutt

Vi får håpe de fikk leksa som de trengte denne gang:
Det er mye slit for ingenting med BMW-slang

****

Takk til min kollega Åke for den morsomme sangen om min BMW ;)

No comments: