10 August 2007

I dag er en underlig dag

Hvorfor er den underlig?

Ikke på grunn av hendelser egentlig.
Jeg veksler mellom godt humør og nedstemthet.
Jeg har gått ned i vekt siden jeg begynte med dietten min, og krymper mer og mer.
Jeg føler meg samtidig mer energifyllt, antagelig en kombinasjon av rosenrot og dietten.

Vi søker nå jobber hjemme i Norge, samtidig som vi ser på nye muligheter i Sverige.
Jeg har kasteraid hjemme og kaster den ene søplesekken etter den andre med saker vi ikke lenger skal beholde. Alt for ikke å ha "for mye" å flytte med oss når vi skal flytte.

Det er jo bare et spørsmål om tid før vi flytter, og om vi flytter innenfor kommunen vi bor i nå eller hele veien tilbake til Norge er irellevant: Vi trenger ikke flytte med oss ting vi ikke bruker nevertheless.

Så det kastes. Og kastes. Og kastes.

Vel, utover dette er alt som før i mitt liv, om et par uker feirer vi 2 års bryllupsdag! :D

No comments: